.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

word 2013, ترفند کامپیوتر, فایل‌های pdf

 

یکی از امکانات جدیدی که در آفیس 2013 وجود دارد امکان مشاهده و ویرایش مستقیم فایل‌های PDF در Word 2013 است. در نسخه‌های قبلی آفیس امکان ذخیره فایل با فرمت PDF وجود داشت اما ویرایش آن امکان‌پذیر نبود. کپی کردن متون داخل فایل PDF نیز راه قابل اطمینانی برای این کار نیست چرا که معمولاً متون فارسی به صورت صحیح کپی نمی‌شوند. به وسیله این قابلیت می‌توانید فایل‌های PDF را ویرایش کرده و در نهایت آن‌ها را به صورت فایل Word ذخیره کنید. در این ترفند به نحوه انجام این کار می‌پردازیم.

ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: کامپیوتر , نرم افزار , ترفند ,
:: بازدید از این مطلب : 1928
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : جمعه 15 آذر 1392

WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴.۰.۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

 

 

 

 

لینک دانلود ادامه مطلب...WindowsAndroid اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3



:: بازدید از این مطلب : 1926
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : جمعه 15 آذر 1392

 

آموزش 6 ترفند مفید برای سریع تر کردن مرورگر فایر فاکس

 

 

از نخستین روزهای انتشار فایرفاکس از مرورگر مایکروسافت یا همان IE استفاده نمی کنم. مگر برای استفاده از برخی از سایتها. بخصوص سایت هایی که هنوز با مرورگر فایرفاکس سازگار نیستند و تنها قابل استفاده با مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت هستند.
قابلیت های مرورگر فایرفاکس چنان بوده است که موقعیت مرورگر مایکروسافت را به خطر انداخته است.البته در نسخه های جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر شاهد پیشرفت و سرعت چشمگیری هستیم.

چند راه برای بیشتر لذت بردن از فایرفاکس:

1) فعال سازی pipelining:
مرورگرها معمولا بسیار مودب می باشند، ابتدا یک درخواست به سرور مورد نظر شما فرستاده می شود و سپس مرورگر شما تا پاسخ سرور را دریافت کند منتظر می ماند و سپس ادامه می دهد. اگر خوب دقت کنید و به گزارش اتفاقاتی که در زیر مرورگرتان درج می شود دقت کنید حتما متوجه این موضوع شده اید. pipelining شیوه ای است که به شما این امکان را میدهد که درخواست های همزمان و چندگانه ای را ارسال بفرمایید.

روش فعال کردن این تکنیک:

● ابتدا به صفحه تنظیمات فایرفاکس بروید (عبارت about:config را در محل آدرس مرورگر تایپ کیند و اینتر را فشار دهید) توجه داشته باشید اگر بار اول باشد که به این صفحه می روید و اگر علامت مربوطه را حذف نکرده باشید فایرفاکس از شما قولی مبنی بر پذیرش مسوولیت خرابکاری خواهد گرفت.

● network.http.pipelining و network.http.proxy.pipelining رابیابید بر روی هرکدام دو بار کلیک کنید و مقادیرشان را بر روی TRUE تنظیم کنید.


● network.http.pipelining.maxrequests را بیابید و مقدار آن را برابر با 8 قرار دهید.

2) Render کردن فوری:
برای تشکیل یک صفحه بزرگ وب بر روی مرورگر، اطلاعات دریافت شده هر 0/12 ثانیه یکبار بر روی صفحه مرورگر به نمایش گذارده می شوند. به این ترتیب عملکرد مرورگر شما شیک تر به نظر می رسد. اما اگر مایلید هرچه دریافت می کنید سریعتر بر روی مرورگرتان به نمایش درآید:

● about:config را تایپ کنید و اینتر را فشار دهید.

● بر روی صفحه کلیک راست نمایید و مسیر New > Integer را انتخاب نمایید.

● در فضای بوجود آمده content.notify.interval را تایپ نمایید و Ok کنید.

● مقدار 500000 (پانصد هزار) را وارد نمایید و باز هم Ok کنید.

● مجددا کلیک راست کنید و اینبار از مسیر New > Boolean عبارت content.notify.ontimer را وارد کنید و مقدار آن را روی True تنظیم کنید.

3) بارگزاری سریعتر:
تغییر وضعیت بین حالت Idle و فعال در فایرفاکس ممکن است گاهی منجر به کاهش سرعت شود برای فرار از این کاهش سرعت نیز می توانید:

● about:config را در آدرس بار تایپ نمایید و اینتر رافشار دهید.

● کلیک ر است نمایید و سپس از مسیر New > Integer عبارت content.switch.threshold را وارد نمایید

● مقدار 250000 (دویست و پنجاه هزار ربع ثانیه) را وارد نمایید و تمام

 

ادامه مطلب...



:: بازدید از این مطلب : 1837
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : جمعه 15 آذر 1392

ویندوز 8 کم کم به عنوان سیستم عامل اصلی در کامپیوترهای ما مستقر میشود و جای ویندوز 7 را میگیرد. اگر شما مهارت کافی در کار با ویندوز 7 را داشته اید، پس با ویندوز 8 نیز میتوانید کار کنید و با بررسی قسمت های مختلف آن، از امکانات و ابزارهای جدید ویندوز 8 باخبر شوید.

 

اگر هنوز ویندوز 8 را نصب نکرده اید، پیشنهاد میکنیم همین امروز دست به کار شوید. نسخه های مختلفی از ویندوز 8 را میتوانید از سایت سرزمین دانلود دریافت و نصب کنید. قطعا مراحل نصب و کار با ویندوز 8 ، یک تجربه شگفت انگیز برای شما خواهد بود.

 

 

 

کاشی های دوست داشتنی

در شروع کار ویندوز 8، شما با مجموعه‌ای از کاشی‌های زنده و فعال روبرو خواهد شد، که هر کاشی معرف یک نرم‌افزار است. برای اجرای هر نرم‌افزار بر روی آن کلیک کنید. اگر می‌خواهید کاشی‌ها را جابه‌جا کنید، کلیک چپ ماوس را بر روی کاشی مورد نظر نگه داشته و آنرا به مکان دلخواه بکشید.

اگر به‌ اندازه کافی برای کشف رابط‌ کاربری ویندوز ۸، وقت گذاشته‌اید، می‌توانید به صفحه‌اصلی (Desktop) بروید. برای اینکار کافی‌ است بر روی کاشی مربوط به آن کلیک کنید. و یا کلید‌های‌ ترکیبی Win+D را بزنید. با این کار هرجایی که باشید، به دسکتاپ منتقل خواهید شد.

 

 

 

 

بزرگنمایی و کوچک نمایی (Zoom in , Zoom out)

اگر تعداد کاشی ها زیاد باشد، با چرخاندن غلطک وسط ماوس میتوانید در طول صفحه اسکرول کنید. در این صورت اگر خواستید همه کاشی ها را به صورت یکجا ببینید، باید صفحه را کوچک کنید. برای این کار کلید Ctrl را نگه داشته و با چرخاندن غلطک وسط ماوس صفحه را کوچک نمایی کنید. به همین روش میتوانید صفحه را مجدد بزرگ نمایی کنید.

 

 

 

 

منوی چارم (Charm Menu)

وارد دسکتاپ شوید. اشاره گر ماوس را بر روی گوشه های بالا یا پایین سمت راست دسکتاپ قرار دهید تا منوی چارم ظاهر شود. این منو در واقع برای دسترسی سریع تر به بخش های مختلف ویندوز استفاده میشود. این منو را میتوانید با کلید های ترکیبی Win+C نیز ظاهر کنید. سپس روی آن کلیک کنید تا دسترسی کامل داشته باشید.

برای خارج شدن از Charm Menu ، روی گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید. و یا کلید Win را بزنید.

 

پنجره های همزمان

اگر به صورت همزمان چندین نرم افزار و یا پنجره در حال اجرا باشند، با قرار دادن شکلک ماوس بر روی گوشه سمت چپ بالای تصویر میتوانید تصویر کوچکی از همه پنجره ها را ببینید. ای کار را با زدن کلید های ترکیبی Win+Tab نیز میتوانید انجام دهید. حالا از روی تصویرهای کوچک نمایش داده شده، بر روی پنجره مورد نظر خود کلیک کنید تا به آن منتقل شوید. این کار با کلید های ترکیبی Alt+Tab نیز قابل انجام است.

 

 



میانبرهای مفید
استفاده از میانبرها و کلید های ترکیبی میتواند سرعت عمل شما را در کار با ویندوز 8 افزایش دهد.

مهم ترین میانبرهای ویندوز 8 عبارتند از:

Win + H: دسترسی به قسمت اشتراک‌گذاری منوی چارم
Win + I: دسترسی به بخش تنظیمات (Settings) منوی چارم
Win + K: دسترسی به بخش دستگاه‌های منوی چارم
Win + Q: جستجوی اپلیکیشن‌ها
Win + F: جستجوی فایل‌ها
Win + W: جستجوی تنظیمات ویندوز
Win + X: دسترسی به ابزارهای متداول مدیریت سیستم‌ عامل
Win + E: اجرای فایل‌اکسپلورر در محیط دسکتاپ
Win + O: قفل نمودن جهت صفحه (عمودی و افقی)
Win + R: اجرای پنجره Run
Win + L: قفل نمودن ویندوز
Win + Print Screen: گرفتن عکس از صفحه‌نمایش و ذخیره‌سازی عکس‌ها در فولدر Snapshots در بخش Pictures
Win + 1,2,3,4,5,6,7,8,9: با فشردن هریک از اعداد، نرم افزاری متناظر با آن که در Taskbar پین شده‌ است اجرا می‌شود.
Ctrl + Shift + Delete: اجرای ابزار مدیریت وظایف (Task Manager)

 

ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: کامپیوتر , ترفند ,
:: بازدید از این مطلب : 2242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : جمعه 15 آذر 1392

نرم افزار رایت نرو 15 - Nero Burning ROM & Nero Express 15.0.20000

 

 

ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 2412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : پنج شنبه 14 آذر 1392

یکی از مشکلات روزمره‌ای که برای کاربران در محیط ویندوز رخ می‌دهد، هنگ کردن برنامه‌ها به علت‌ باگ‌ها و ناسازگاری‌های نرم‌افزاری است. در این مواقع وضعیت برنامه‌ بر روی Not Responding قرار می‌گیرد. راه عمده‌ای که در این خصوص وجود دارد استفاده از Task Manager و وادار کردن پروسه مربوط به برنامه به بسته شدن می‌باشد. در این ترفند قصد داریم راه کاربردی را به شما معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید تنها با اجرای یک فایل، کلیه پنجره‌های هنگ کرده مربوط به برنامه‌ها را ببندید. این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.

 

ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: کامپیوتر , ترفند ,
:: بازدید از این مطلب : 1916
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : شنبه 9 آذر 1392

نرم افزار مدیریت سیستم عامل vmWare workstation v 8.4.0.1

نرم افزار VMware Workstation معروف ترین نرم افزار نصب سیستم عامل مجازی بر روی ویندوز است که با استفاده از آن می توان چندین ویندوز و سیستم عامل مختلف را بر روی یک کامپیوتر نصب نمود. این برنامه با پیشتیبانی از 200 سیستم عامل مختلف که از جمله میتوان به ویندوز سون، ویندوز سرور 2008، ویندوز ایکس پی، لیونکس و ... اشاره کرد، این امکان را برای شما فراهم میسازد تا به راحتی بتوانید استفاده از سیستم عامل های مختلف را بر روی یک ویندوز تجربه کنید. در واقع شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا در یک محیط کاملآ شبیه سازی شده سیستم عامل دلخواه خود را اجرا نمایید و همانند یک سیستم واقعی در محیط آن کار کرده و به انجام کارهایی از قبیل نصب بازی و نرم افزار، گشت و گذار در اینترنت و ... بپردازید. همچنین این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و کار در محیط سیستم های شبیه سازی شده با بالاترین سرعت انجام می پذیرید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان برقرار ارتباط مستقیم بین سیستم های شبیه سازی شده که به اصطلاح به آنها سیستم میهمان نیز گفته میشود و سیستم اصلی اشاره کرد. به عنوان مثال شما قادرید تا قایلی را تنها با کشیدین و رها کردن آن از سیستم اصلی به درون سیستم میهمان منتقل کنید.

 

لینک دانلود ادامه مطلب....

 

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 1769
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : جمعه 8 آذر 1392

امروز قصد معرفی نرم افزاری را دارم که به صورت پیشفرض داخل ویندوز 7 و 8  تعبیه شده است .

با استفاده این نرم افزار داخلی که BitLocker Drive Encryption نام دارد می توان تمامی درایوهای دیسک سخت خود از جمله درایوی که ویندوز درآن قرار دارد را رمزگزاری کرد.البته ناگفته نماند این نرم افزار قادر به رمزگزاری حافظه های فلش دیسک نیز میباشد.بر خلاف دیگر سیستم های رمزگزاری دیگر مانند EFS که منحصربه رمزگزاری فایل ها بود این نرم افزار داخلی کل یک درایو را رمزگزاری میکند.زمانی که شما فایلی را روی درایوی که با Bitlocker رمزگزاری شده کپی میکنید فایل کپی شده نیز به صورت خودکار رمزگزاری میشود.اما اجازه بدید یک بررسی اجمالی در مورد نحوه استفاده از این نرم افزار داشته باشیم.

 

برای مشاهده کامل این ترفند به ادامه مطلب بروید



:: برچسب‌ها: رمز گزاری درایوها با استفاده از نرم افزار داخلی ویندوز 7 و 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 2096
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : جمعه 8 آذر 1392

در این پست  قصد داریم شما را از یک نکته جالب در ویندوز (xp , 7 , 8) مطلع کنیم که بسیار جالبه و مطمعنم خیلی ها از چنین چیزی در ویندوز بی اطلاع هستند !!!

در واقع این پست ترفند نیست و فقط یک نوع اطلاع رسانی برای افزایش اطلاعات عمومی شما استب

ادامه مطلب...



:: بازدید از این مطلب : 1939
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سجاد سودانی
ت : جمعه 8 آذر 1392
همانطور که می دانید هنگامی که ویندوز اجرا می شود تعدادی برنامه کاربردی همزمان با آن به صورت خودکار اجرامی شود و اغلب آیکون آنها در قسمت Taskbar کنار ساعت نشان داده می شود این برنامه ها باعث می شوند ویندوز کند راه اندازی شود و همچنین این برنامه ها بخشی از RAM را اشغال می کنند که این نیز باعث کند شدن ویندوز می شود ...

در این پست در سایت ترفندسرا شما را با آموزش نحوه جلوگیری از راه اندازی خودکار برنامه ها آشنا خواهیم کرد . . .

برای مشاهده کامل این ترفند به ادامه مطلب بروید



:: برچسب‌ها: کامپیوتر , ترفند ,
:: بازدید از این مطلب : 1875
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سجاد سودانی
ت : جمعه 8 آذر 1392
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
فروشگاه ساعت مچی ایکس واچ فروشگاه لباس زنانه خرید گن لاغری مردانه ساخت وبلاگ خرید شارژر همراه ساعت دیواری چوبی کیف رول اند گو آچار نینجا فروشگاه اینترنتی ساعت مچی خرید فانی بافت عینک ریبن اصل ساعت مچی مردانه فروشگاه ساعت مچی عینک آفتابی ساعت مچی گن لاغری کاسمارا توپ ماشین لباسشویی خرید ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی کاسیو مک استایلر اصل

اسکریپت تبادل لینک

- اسکریپت تبادل لینک سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مردانه سفارش درب توری مجیک مش گن لاغری مجله اینترنتی سافت 2014 - دنیای کامپیوتر و اینترنت. دانلود . اندروید. ویندوز